09 oktober 2008

9 oktober <:o)

Torsdaag;



Sovmorgon och jag kom i tid för första gången! Mycket stolt faktiskt :D

Teknik - Lunch - Matte - Språk

Språk som förövrigt är det värsta man kan tänka sig. Jag hatar språk över allt annat just nu!

Slutade ialla fall halv två och då drog jag hem och käkade sen blev det gymmet med Becca. Bara för att vi ska bli seriösa igen. Riktigt kul nu också!

Efter gymmet drog ja hem snabbt som blixten och duschade och åkte tillbaka till stan för att köpa lite grejer till helgen. Men smart som jag är (självklart!) glömde jag bankkortet. Så det blev inga saker :( Så fick åka hem igen och hamnade här för avanlighetens skull.

Funderar på om jag ska gå en sväng nu?
Men det är så kallt och mörkt i det här landet. Förstör hela höst-myset ju.
Men blir nog en runda ändå innan jag åker.

Taggar inför helgen nu! :D

Hoppas ni antecknar nu...

Idag är ingen vanlig dag. Idag är Annas 16½årsdag :D

1½ år till frihet nu!

Inga kommentarer: