13 oktober 2008

För mycket stress och för lite sömn.. = magont?

Sjuk idag... igen -)
Börjar bli riktigt trött på att jämt ha ont i magen nu!
Var iaf på Engelskan sen gick jag bort till skolsköterskan och sa att jag ville hem pga magont. Hon tyckte absolut vi skulle prata om varför jag hade ont i magen. Hon hävdade att jag stressar för mycket i mitt liv och sover för lite. Och när jag tänker efter så stämmer det nog bra.
:S
Så all heder åt skolsköterskan som nu troligtvis har fått mig att kanske börja sova på nätterna. Jag ska göra ett försök iaf... på tisdag!
För imorgon är det studiedag vilket = ledig! :D <:o)

Har även varit duktig och tagit tag i min engelska idag och börjat på en stor maindmap över boken med alla personer och händelser. Kommer kanske tillslut förstå vad boken handlar om.
Across the barricades - Joan Lingard, rekomenderas inte!

Nehe, nu ska jag upp och fortsätta plugga..

Känner mig duktig och träningsvärken är kvar!

Inga kommentarer: