15 oktober 2008

Sooftich ;D

Tänkte skriva igår att jag faktiskt börjar tycka att höst att riktigt trevligt. Det var sånt perfekt väder igår, solen sken det var lagom varmt och allmänt skönt ute. Så kmr man ut idag och det regnar! Blir så trött på regn. Vill inte alls ha höst längre nu. Bara så ni vet 8-)

Men på tal om... skön skoldag idag. Data 1½h först sen skulle vi på föredrag om miljön som en snubbe hade i aulan. Var på första halvan men sen blev det pizza på bella istället med Jossan, Jon och Folke. Mycket trevligt (Y) Efter det var det engelska och jag och jossan plagade (:O, mkt duktiga). Slutligen historia med "Famo", mysigt vare. Film i miniaulan :D

...åkte hem å la mig och chillade vid datan lite efter skolan. Sen stägnde jag av den (:O) och fick ett spontant ryck och ställde mig och lockade håret.
Och eftersom det itne blev något gym idag med Becca så var ajg duktig och cyklade en halvmil upp till Kicki. Vi skulle kolla statusen på City gross som öppnade idag. Och herregud va folk det var där! Visste knappt att det bodde så många i vmo. Men butiken var jätte fräsch och fin iaf :D Men fanns ju inte en möjlighet att komma fram till kassorna så vi handlade inget. I protest åkte vi istället till Willys och köpte godis! :D

Så sitter här och funderar på om jag ska sova eller öppna boken till spanska "provet" vi har imon? Blir nog lite av varje (Y)

Jag behöver ha helg nu! (D)

Men sov gotti! :*

Inga kommentarer: