14 oktober 2008

Studiedag (D)

Vaknade vid tio efter 3½ timmar sömn av att mamma ringer och frågar hur jag mår. Och jag mår bra, fast lite sömnbrist bara (N) Hon ringde iaf massa ggr och väckte mig och tillslut blev det bestämmt att jag ska till sjukhuset nästa vecka och ta prover och grejer. Börjar kännas sådär, tänk så har jag värsta farliga sjukdomen!? :S
Sen ringde mormor och väckte mig och tyckte jag skulle komma bort till hennes jobb och fixa något med datorerna. Men det orkade jag ju såklart itne heller.
Seeeeeen väckte pappa mig och frågade om jag ville ha pizza. Och DET ville jag!
Så har precis smällt i mig nästan en hel halva "milano special" <3
Funderar på om jag ska sova middag nu kanske? Jag har ju trotts allt varit uppe i snart en timme ;)
Aa, det får nog bli så... Höres (Y)

"massa" jag måste göra idag :S
  • Försöka fixa fram min spanska bok (prov imorgon)
  • Hjälpa mormor på jobbet
  • Hälsa på Stina
  • Plugga matte (prov på fredag)
  • Läsa engelska (ska vara utläst på måndag)
  • INTE STERSSA! 8-)

:*

Inga kommentarer: