16 oktober 2008

Torsdag, snart helg! <:o)

Precis, snart helg! :D
Skola idag. Sovmorgon, data, lunch, matte, språk. Dock blev det inget språk för min del idag (N) Men nu ska jag ta tag i det och försöka fixa ett G :D
Blev en coockie med Stina istället. Stina som förövrigt är frisk! :D

Cyklade sen upp till CG (City gross) igen, investerade i lite små saker och en sodastreamer som mamma ska ge pappa i födelsedagspresent eller nått sånt.

Sen blev det körskolan igen! Och shit va kul det är! Känner att jag har koll på det mesta nu, bara mängd träning som krävs :D Övningskörde med Pappa (för första gången) till CG sen på kvällen å handlade lite igen. :P

Annars bara myst hela kvällen med blandan annat "En annan del av Köping"!
Klockrent, precis min humor det där! xD

Matte prov imon, så nu ska jag försöka läsa igenom det en gång och se om jag fattar. :D

Heeeeeeeeeelg imon :D (D)
Beccca sover här imon kvl, puss på det :*

Inga kommentarer: